رئیس پلیس راه استان از تصادف سه دستگاه در جاده گچین به خمیر و فوت چهار نفر در این حادثه خبرداد.

سرهنگ مهدی نیکبخت  رئیس پلیس راه استان هرمزگان گفت: مأموران پليس راه خمير از وقوع يک فقره تصادف درمحور گچين – خمير مطلع و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

 وی افزود: پس از حضور مأموران گشت پلیس راه در محل مشخص شد دوستگاه وانت پراید حامل سوخت بدون پلاک با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ عبوری در جاده گچین به خمیر با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه دو خودرو حامل سوخت دچار حریق شدند و دو تن از رانندگان وانت پراید ودو تن راننده وسرنشین خودرو پژو دردم فوت کردند.

 این مسئول انتظامی علت وقوع این حادثه را  رعایت نکردن حق تقدم  از سوی یکی از خودرو‌های حامل سوخت از فرعی به اصلی عنوان کرده و گفت: برابر بررسی و کارشناسی‌های صورت گرفته بیشتر تصادفات بدلیل رفتار ناصحیح رانندگان خودرو‌های شوتی سوخت بر با خودرو‌های بدون  پلاک ویا پلاک مخدوش رخ می‌دهد که این خودرو‌ها ضمن ایجاد بی نظمی در ترافیک، برای دیگر رانندگان عبوری خطر ساز می‌شوند و جان خود و دیگر هم وطنان را به خطر می‌اندازند.

رییس پلیس راه استان هرمزگان افزود: به استناد ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هرگونه تغییر در وضعیت خودرو و تغییر در ارقام پلاک جرم بوده ودر صورت مشاهده از سوی ماموران پلیس راه ضمن جلوگیری از تردد این گونه خودرو‌ها، رانندگان آنها برای  سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.